BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

- hari marah2 sedunia -

malang btol hari ni..
hari ni keje mcm biasa..keje3...keje3...keje3...
skrg bulan puasa kan...
masuk keje mcm biasa...6.30 da kluar umah...
kul 7 msuk keje..
klau hari biasa,kul 10.30 blh g kantin mkn puas2 makanan yg mcm haram xsedap..
lpas mkn,biasa la...menuju ke death zone(smoking area)

lpas tu msuk line mcm biasa blik...
tpi ni bulan puasa,xkan nak p kantin kot...mne lagi hala tuju..xthu la.nak ke surau,mesti2 ramai pye...
jadi,aku mengambil keputusan untuk rehat waktu opis hour rehat...
lepak kat bay...hari pertama dgn hari kedua ok...aku duduk lepak je,hilangkan penat kejap.walaupun xbrape nak hilang2..lagi2 dugaan bulan puasa.tpi hari ketiga ni ape pye sial la malang eak....
blh plk manager buat spotcheck msuk line time opis hour rehat...
time tu aku plk blh terlena kat bay...ape lagi,kene hembus la...tpi die xhembus depan2 aku.leader aku yg kene...last2 leader aku tu yg kejut aku...adoi...malu giler.ape blh kate,kate sory jela kat die...lpas tu aku msuk line blik...tup2,operator ckp,kul 2.10 ade meeting...agh sudah,mesti hal tadi.pastu supro tye aku,spe tido tdi???
aku diam je...ok,menuju ke bay untuk meeting masalah dunia...
erm...besarkan telinga,dgr dan simpan dlm hati...
mule2 ok je perjalanan meeting...tamatla meeting dgn operator n supervisor...
yg tinggal hanya maintenance n manager...
kene hembus lagi...diam dan mengaku slah jela aku nie.ape blh buat...

soalan pertama die tye aku,ade anak????
aku jwb xder...
lpas tu die tye leader team aku,ade brape org anak...die jwb,"6orang"...

die toleh aku lagi...6org,xtido pon dlm line...
aku diam je...time org lain xkene,time aku...aku jgk mangse.
lpas tu ceramah la..kami sume mendengar aje...

dlm beberapa minit tu..........
alamak!!!boss aku dtg....mati aku.

xpe3,relax je....cool.
tamat la sudah ceramah manager kami...
ok,boss plk masuk dengan senyap2...

" aku pon xthu la knpe ngn management ni....ok3...tadi spe tido,ngaku2..."
....aku pon angkat la tgn...die pon xder reaksi pape...mcm xmrh je...

pastu die pon tye la kau...ok,engkau keje kat mne....???boss tye.
kat sini la.jwb aku.

xkire la mne2 kan,wlaupun waktu break engkau jgn la tido...aku xde hal pye waktu break engkau tido.tpi kat sini jgn...xkire la mne2,kaki lima ke...ok3...jgn buat lagi.nada boss mcm xserius.
aku pon ye jela...da terlelap,nak buat mcm mne.penat weyh...puasa lagi..berdiri...berjln kesana sini...angkat tu angkat ni...walaweyh....
lpas la sudah tu die siap2 gurau2 lagi...aku pon layan kan aje...
masuk la line balik...mengadap mesin2 yg asik la duk menangis....
erm.....sampai la kul 7 aku xrehat...tadi da terlelap dlm 45minit...
perjalanan ke motor,sementara tu kene la beratur sepanjang2 dunia nak kluar penjara.bukak seat,amik enset.bace atas moto..msg dari bb.alamak,msg yg buat aku rase xsedap hati.tamat la membaca...start enjin,brambus dari penjara ini.
bwk dlm keadaan kelam kabut...bwk selaju yg blh.klau mati time tu pon xpedulik da.agh..................
da kenyang,mandi..semayang magrib..terima la msg dari bb...huuu...agak langcang msg2 nye...xpela.sabar2....
hari yg sungguh malang dan hari marah2 sedunia aku hari ini....
tggu pagi esk,ape plk kate2 dari leader aku nnti...dgr jela....padahal,pagi tadi da pye elok ngn aku,xmcm slalu...skali,blh plk jadi hal...adoi...aku ngk muke die pon da semacam je..entah la.hati org,sape thu.
esk keje jela selama 12jam.xder rehat,xder mkn,xder minum.
terima kasih.
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.


FUCK!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Farah Tuhar said...

mencarut jerk tau .

AyiD StoneR said...

mencarut je dpt tenangkan pikiran yg kusut bertambah serabut serta penat dan letih

Farah Tuhar said...

suka hati .

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers