BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

- Perjalanan Hidup -

hallo3......
cmne ni weyh...
practical da nak abis da...
risau giler klau xdpt keje...cmne ngn mase depan..xnak da buang mase lagi...
10.08.2011 ni da 22thun da..
ha3...mude3...


citer skit pasal aku la kan...
life aku biasa2 je...
- tadika (taman desa)
- sekolah rendah (sekolah kebangsaan parit jawa - 6thun)
- sekolah menengah (sekolah menengah kebangssan sungai abong - 5thun)
- sekolah swasta (maktab adabi maharani - 1thun)
- kolej (kolej kemahiran tinggi MARA - 2thun 6bulan)
- practical (exis tech - 6bulan)
- ???


ha3....
tu la life aku...
da mcm2 da jadi kat aku.
keje:
- parking
- 7eleven
- rambo selera
- catering
- jual jambu
- ekspo (tanjung & parit raja)
- aku pon xingt.



tempat pernah g???
- johor
- melaka
- negeri sembilan
- selangor
- pahang
- pulau pinang
- terengganu
- kelantan
- xingat

menetap???
- taman marin,sungai abong
- hostel
- rumah sewa (datuk harun & taman medan & sri manje)
- exis tech (rumah company)
- blom pasti

lesen???(ha3...)
- kelas B2 (motor kapcai)
- kelas D (kereta 4roda)
- kelas B full (coming soon)
- pilot (angan2 je)

family???
- ariffin bin mustafa (boss)
- norzilah binti zainal (DO = dapur officer)
- hafifa aisyah (si gemok)
- muhammad ridhwan (paling baik dlm family aku)
- muhammad aiman zamir (darah muda)
- muhammad ammar hariz (si ketot)
- ha3.....
- gambar nnti ye...

awek???
he3....
skrg ni ade sorang je dlm hidup aku...
die la bunga...
die la jantung...
die la taman...
aceyh!!!!
- nur farah syazlin bin tuhar haziq
- gmbr nnti ye...

kenderaan???
- aku ade motor je...
- die aje peneman hidup aku
- Honda Wave 125
- thun 2005
- pernah xcident hujung thun 2006
barai biasa2...ngn aku2 barai
- sekali lagi thun 2007
barai terok,aku selamat.besday aku plk tu.. (hero,buat stun atas kete)
- skrg,alhamdulillah
-bernyawa.

ape lagi???
huh!!!masak???
- air
- maggi
- telo
- yg goreng2 la
- rebus2
- mcm2 lagi la
- lauk berat2,xreti (bini aku pandai masak)

sukan???
- badminton (walaupon xteror sgt, reti la jgk nak smash kepala musuh2 aku)
- bola (blh la jgk,tpi da lme xmain)
- pingpong
- bola penampar
- bola baling 
- lumbe lari
- lompat tinggi
- mcm2 lagi la, main aje...reti bukan sgt pon..
- berenang kuak anjing je thu.
- silat sendeng
- jurus wajib - pernah smpai daerah je. (tggu pict piala juara ye..)


mkn???
- aku bedal aje yg ade depan mata..
- sayur, tgk jenis la...
ha3...


pakaian???
- simple2...
- xmahal2 pon..
- bundle aje..

rokok???
- winston
- marlboro
- canyon
- surya
- nusantara
ha3....tgh try nak stop nie...


weyh3...
hari ni 05.03.2011...
2bulan da ngn farah...
he3...
kejap je kan...
- syg,maafkan kite ea klau kite slalu buat syg marah2...
- kite xsengaja, kite xmintak pon nak uat awk marah2...

- LOVE YOU SYG -


ok la,bla dlu...
nnti2 la aku post gmbr...
malas la nak buat skrg..
gmbr pon xder..


2 comments:

Farah Tuhar said...

bin ke binti ?
sentap ~

AyiD StoneR said...

aik????ha3....
silap3....sory3....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers